هم از آفتاب

چو رسول آفتابم به طریق ترجمانی ----- پنهان از او بپرسم به شما جواب گویم

هم از آفتاب

چو رسول آفتابم به طریق ترجمانی ----- پنهان از او بپرسم به شما جواب گویم

هم از آفتاب

علم، رسمی سربه‌سر قیل‌است و قال
نه از او کیفیتی حاصل، نه حال
علم نبود غیر علم عاشقی
مابقی تلبیس ابلیس شقی
علم فقه و علم تفسیر و حدیث
هست از تلبیس ابلیس خبیث
هر که نبود مبتلای ماهرو
اسم او از لوح انسانی بشو
سینه‌ی خالی ز مهر گلرخان
کهنه انبانی بود پر استخوان
سینه‌ی خود را برو صد چاک کن
دل از این آلودگی‌ها پاک کن...

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

  • ۳۰ مرداد ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه سلام

پیوندها

پراکنده‌ها (4)

شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۱، ۱۱:۰۱ ب.ظ

 

1. در راستای "عطربازی"مان، صبح امروز با "دانهیل قهوه‌ای" عزیز هم‌نفس شدیم و اوّل هفته‌مان را با یک عالمه حسّ خوب شروع کردیم! در اتوبوس که بحمدلله اتّفاق خاصّی نیفتاد! ولی به محض پیاده شدن از اتوبوس، چند قدمی که راه رفتم، بانوی میانسال عربی (و یا بانوی عرب میانسالی!) از پشت سر قدمشان را به قدم حقیر رساندند و شیشه‌ی عطر نصفه‌ای را به زور اهدا فرمودند و ما را با انبوهی حیرت و شگفتی تنها گذاشتند! بویش که کردم، همان رایحه لیموی مورد علاقه خودشان را حس کردم! عطر "سیترون" است گویا و البتّه قدری کهنه! حالا از صبح دارم فکر می‌کنم که این بنده خدا اگر وبلاگ‌نویس باشد، امشب اینطوری مطلب می‌زند که:

صبح امروز، از کنار آقایی می‌گذشتم که بوی خوبی می‌داد! از بس بویش خوب بود، ترسیدم چشم بخورد! فلذا شیشه عطر گندیده‌ام را به ایشان دادم که بوی گند بگیرد و خدای نکرده طوریش نشود ...!

و یا این که:

صبح امروز، از کنار آقایی می‌گذشتم که بوی گندی می‌داد! از بس بدبو بود، در حقّش مادری (خواهری؟! رفاقت؟! بوووووق؟!) کردم و شیشه عطر نازنینم را به وی اعطا فرمودم! باشد که آگاه شود به خطای خویش!

قدرنشناس نیستم و همین‌جا صمیمانه ازشان تشکّر می‌کنم، ولی قضاوت در مورد پُست جدید وبلاگ فرضی‌شان با خودتان!!!

 

2. هر مطلب جدیدی که می‌نویسم و منتشر می‌کنم، موجی از کامنتهای تبلیغاتی از جانب موتورهای محترم اسپمر، روانه وبلاگ حقیر می‌شوند! و مطمئنّاً تأیید و انتشار آنها، گامی است در راستای رسیدن آن بزرگواران به اهداف سودجویانه‌شان! به همین دلیل، زین پس ببینید چه بلایی بر سرشان می‌آورم! شما هم بیاموزید!

 

3. سال نود و یک هم دارد به نیمه می‌رسد ... آیا ما هم به نیم آنچه خدا از ما در این سال می‌خواست، رسیده‌ایم ...؟

 

4. این روزها، دیگر رژیم جواب نمی‌دهد و باید ورزش را سنگینتر کنم ... برای دو رقمی شدنم دعا کنید!

 

<
۹۱/۰۶/۲۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
میرمحمد

خاطرات

دل‌نوشت

نظرات  (۳۱)

اگه میخوای واقعا شاد باشی و بخندی
بیا به وبلاگ من سر بزن
90 % کسایی که اومدن به وب من از از مطالب خوششون اومده
تو هم بیا
راستی تازگیا نظرات خیلی کم شده
نظر یادت نره بذاری
توی نظر سنجی هم شرکت کن
اگر تز وبلاگم خوشت اومد هر روز بیا سر بزن چون هر روز من آپ میکنم
پاسخ:

سلام بزرگوار! ممنون از عنایتتان! ندیده پسندیدیم! نشان به آن نشان که لینکتان را اصلاح فرمودیم!
یا حق!
نگین اینجوری گناه داره زن بیچاره آخه
مطمئنن با خودش گفته این آقاهه عطر دوست داره که معطره عطرم رو بهش بدم همیشه موقع زیارت دعام کنه
یادش کنین حتمن ها
پاسخ:

سلام
چیزی که آنجا نوشتم، مزاح بود و حقیقتاً خودم همین برداشت را داشتم ...
اگر قابل و لایق باشم، به روی چشم ...
دعا می‌کنم همواره کبوتر جَلد حرم آقای مهربان شود ...
ممنون از تذکّرتان ...
التماس دعا ...
شاید هم طرف وبلاگ خوان حرفه ای بوده، آن پست تان را خوانده، ردتان را زده، و خواسته بزم عطربازی تان را با این هدیه تکمیل کند! (وبلاگ خوان حرفه ای اینجوری ست دیگر، و البته کلی جورهای دیگر)
پاسخ:

شاید! این فرضیه انصافاً نوبر است! خدا عاقبتمان را بخیر بگرداند! مخصوصاً این که از آن جورهای دیگر نصیبمان نشود!
جسارتاً شما کدام تسنیم هستید؟ تسنیم7 یا زائران محرم؟
شاگرد کوچکتان "تسنیم". (تسنیم 7)
پاسخ:

سلام دوباره
این از بزرگواریتان است ... بخدا شرمنده می‌شوم از این قسم فرمایش‌هایتان ... ولی می‌دانم که حکمتی دارد این فروتنی‌تان و آن هم به ظنّ قوی، شاگردپروری است ...
و باز هم خاضعانه درخواست دارم، در این فضا هم دست به قلم بشوید ...
التماس دعا ...
۲۵ شهریور ۹۱ ، ۲۳:۳۴ با کمال طنزیت!
حاجی تو زمینه ی طنز کار می کنید! کار و کاسبی ما کساد نشه ها؟
پاسخ:

سلام استاد نازنینم!
ممنون از عنایتتان!
نگران نباشید! این تحفه، "ن‌طنز" تر از این حرفهاست!
با کمال جدّیّت!
التماس دعا ...
سلام
یعنی 3 رقمی هستید؟
بند 3 بدجور به چالش کشوند منو.الان ته و قعر چاله های چالشی هستم.نیومدم بیرون خونم گردن شما.
راستی کنزو رو هم بهتون پیشنهاد میکنم.البته چند مدل کنزو هست.کنزو درختی ،کنزو لایت و...اونیکه من پیشنهاد میکنم محشر ِ و من نمیدونم کدوم یکی از کنزوهای خانواده ء کنزو میباشد.باید خودم ببویم تا بگویم.
متاسفم که کمکی ازم برنماید.البته اونیکه من میگم سخت گیر میاد.من آخرین بار از عطر ِ روحانی،تو خیابون سمت راستی ِ بازار رضا پیداش کردم بعد از گشتن بســـــــــــــــیار زیاد
التماس دعا خفن
پاسخ:

سلام بزرگوار
ممنون از عنایتتان
سه رقمی خیلی عجیب است؟! پاک ناامید شدیم از خودمان! مردیم و رفتیم پی کارمان از خجالت!
افتادن در بند سه هم دور از جانتان! شما که خودتان استاد معرفت و مرام حقیر هستید ...
کنزو! دوست قدیمی و صمیمی! ممنون که به یادم آوردید! حقیقتش الآن حتّی شیشه خالی هم ازش ندارم و همین باعث غفلتم شد! ممنون از یادآوری‌تان! و حتماً آن کنزوی مطلوبتان را بفرمایید!
کمک در چه زمینه‌ای منظورتان است؟ البتّه در هر زمینه‌ای، دعای خیرتان بهترین کمک است ...
عطر توکّل منظورتان است؟! داریمشان!
باز هم سپاس از آمدنتان
التماس دعا ...
سلام
کدوم شکلک؟
کنزو kenzo
پاسخ:

سلام
این شکلک:
و کدامین کنزو؟!
سلام
بابا شما بوی شهادت میدید خفن!

کمک در جهت معرفی ِ درست ِ کنزوی مد نظر
پاسخ:

سلام
باور نکنید! از بس عطرهای مختلف را به خودمان مالیده‌ایم، شامه‌تان به هم خورده ...
دعا کنید آدم شوم ... شهادت پیشکش بندگان خوب خدا ...
این شکلک یعنی قیافهء بنده

خب نمیدونم اسم اصلی کنزو ش چیه
من از عطر روحانی پیداش کردم
هرچی تو بازار رضا گشتم اوانو نداشتن تا یه مغازه داری بهم گفت برو عطر روحانی.

3 رقمی " خیلی "عجیب است!
پاسخ:

سلام دوباره
بنده خدا هوایتان را داشته، وگرنه اصولاً با نمونه، عطر نمی‌فروشد و فقط اسم می‌پرسد ... یعنی اگر عطری یا شیشه‌ای ببرید و بگویید از این می‌خواهم، و اسمش را نمی‌دانم، خیلی بعید است همکاری کند!
ان‌شاءالله به یک جایی که رسیدم، شرح مفصّل اضافه وزن و کم کردنم را می‌نویسم! برای عبرت همگان! دعا کنید بشود! آن وقت عجایبی خواهید شنید که این در مقابلش هیچ است!
به هرحال ممنون از لطفتان ...
1. ارجاعتان می دهم به کامنت های قبلی ام که گفته بودم اساساً اهل "تواضع بازی" نیستم. پس شرمنده نشوید و استادمان بمانید. اگر هم با این استاد گفتن هیچ رقمه کنار نمی آیید، بدین طریق کنار آیید: اینگونه تصور فرمایید که ما شما را استاد می خوانیم تا حواستان باشد که شاگردی (شاگردانی) دارید که قلم زدن، و پست نوشتن، و پاسخ کامنت دادن تان را نگاه می کند، "شاگرد دارد به استادش نگاه می کند"... (شما خود بخوان حدیث مفصل)
2. ارجاعتان می دهم به پاسخ کامنت های قبلی تان (مثلاً همین که در پست احکام نماز پاسخم گفتید)، و عرض می کنم پس ما چه کنیم با این قسم فرمایش های شما، خب مگر ما شرمنده نمی شویم؟ فکری هم به حال ما بکنید.
3. در مورد درخواستتان هم فرصت خواستم برای ارائه دلایلم، ولی گویا فرصتم تمام شده است.خواهشا تمدید بفرمایید.
پاسخ:

سلام دوباره
1. من همواره باور دارم که بزرگوارانی که می‌آیند و می‌خوانند و می‌روند، "معلّمانی" هستند که حواسشان به مشق نوشتنم هست ... خیلی باید مراقب باشم ... خیلی ...
2. بحث تواضع و تعارف نیست، که خدای خود شاهد است به صدق گفتارم ... صمیمانه درخواست دارم غلطهایم را گوشزد کنید ... .
3. صلاح مملکت خویش خسروان دانند ... دیگر با این درخواست، اسائه ادب نمی‌کنم و ذرّه‌تر از آنم که بخواهم درخواست دلیل کنم ... ببخشایید جسارتم را ...
4. دعا کنید آدم شوم، همین ...
سلام علیکم
جدی!دمش گرم
البته الان دیگه شیشه ای هم ندارم ازش!اسمشو هم درست حسابی نمیدونم.این دفعه که رفتم چی بگم یعنی!

خدا آفریده که مردم بخورند.حلال و طیب
بیخیال ِ لاغری.بخورید برادر ِ من!
البته با اجازه ء همسر محترمتان
پاسخ:

سلام
شاید با بوییدن نمونه‌های گونه‌های مختلف کنزو که موجودی دارند، یادتان بیاید، این هم راهش!
در مورد برخی (همچون حقیر) نخوردن حلال و طیّب است و خوردن مایه‌ی درد و رنج! ممنون از راهنمایی‌تان!
همسر هم سلام می‌رسانند و می‌فرمایند برای ما سلامتی‌شان مهمترین چیز است! مهمتر از تیپ و قیافه‌شان حتّی!
التماس دعا
۲۶ شهریور ۹۱ ، ۰۰:۱۸ آهسته عاشق می شوم
امام جعفر صادق (علیه السلام):

صورت بهشتی همیشه همجنس تبسم است...
دست بهشتی بخشنده است...
زبان بهشتی نرم و فصیح است...
دل بهشتی صادق و مهربان است...

سلام بر شما که بهشتی هستید .


پاسخ:

سلام بزرگوار ... ممنون از آمدنتان و شرمنده‌ام از این که بندگان خوب خدا اینطور حسن ظن دارند به این بنده نااهل خدا ... خیلی بیشتر از لیاقتش ...
به وبلاگتان آمدم و "نانوشته" را خواندم ... دلم کباب شد ...
چشمانم را به ضیافت باران فراخواندید ...
خیرتان قبول ...
چند تا پست رو همزمان باهم خوندم شرمنده دیگه حس کامنت گذاشتن واسه همه رو نداشتم !
در مورد اون پست پایینی که گفتید پیشنهاد بدید ، بعد از شب چله که رفتید واسه خرید مجدد عطر اگر کریستین دیور رو امتحان نکردید امتحان کنید چند نوع داره که خب همش محشره !!
پاسخ:

سلام بزرگوار! ممنون از عنایتتان! و سپاس از پیشنهادتان!
حتماً خواهیم چشید ان‌شاءالله!
التماس دعا ...
سلام...برای عرض ادب اومدم!!!
و گفتن دمت گرم به آن بانوی عرب!!
پاسخ:

سلام
بزرگواری فرمودید ... ممنون از لطفتان ...
بانوی عرب را هم دعا بفرمایید که از سر حسن ظنّ و بزرگواری به این بنده‌ی بی‌مرام لطف داشتند ...
التماس دعا ...
سلام دوباره!
من فکر میکنم اون خانم احساس رقابت کرده با شما بعد دیده کم آورده آشُ با جاش داده بهتون! تو رقابت عطر از عرب ها برنده بشی خیلی حرفه هاااااااااااا
سه رقمی؟؟؟؟ ییییییییییییییا علی
پاسخ:

سلام
پناه بر خدا! به این یکی دیگر فکر نکرده بودم! آش با جاش! ممنون از یادآوری‌تان!
ای بابا! شرمنده و پشیمانمان نکنید از اعترافمان! به جای این ابراز احساسات (احساسات که چه عرض کنم! هیجانات و وحشتها!) برایم دعا کنید!
سلام،به وبم خوش اومدین...
مهم ترین نکته این که من مشکوتی حسااااب نمیشم!
ولی جزء رفقا طراز اول بچه های مشکوه اَستم...
بابت تبریک و تهنیت هم ممنون
من هم امیدوارم...
ممنون که به وبم سر زدین...

=)
پاسخ:

سلام بنده خوب خدا
ممنون از عنایتتان ...
سوءتفاهم پیش آمده را ببخشایید ...
التماس دعا ...
سلام
پی.ام.اس چی هست؟
در مورد رفتن به آسایشگاه دوست مهربان من همین الانشم نشمرده 7 تا مریض دست به نقد دارم. اصلا دل و دماغ این بسیجی بازی ها رو ندارم!
برای حجامت خواهم رفت وقتی که مادرم بهتر شه. دیشب بردیمش دکتر برای یک هفته دیگه باز هم دارو داد. سه شنبه از دکتر مینو محرز وقت گرفتیم ان شا ءالله که دستش شفا باشه.
پاسخ:

سلام بنده خوب خدا
امیدوارم دادار مهربان، آرام را به دل پاکتان برگرداند ... .
pms همان سندرم پیش‌قاعدگی است که شایع‌ترین علامتش، همین آشفتگی‌های روحی و افسردگی و اضطراب مقطعی است ... .
در مورد رفتن به آسایشگاه بیماران خاص و معلولین هم، تجربه‌ی شخصی خودم را عرض کردم که واقعاً وقتی آنجا می‌روم، و آنان را می‌بینم، از دردهای خودم فراموش می‌کنم ... ببخشید جسارتم را ...
در مورد دکتر "محرز" هم از دوستان سؤال کردم، بانوی شماره‌ی یک ایران هستند در زمینه درمان بیماری‌های عفونی، امید که خداوند مهربان، دست ایشان را شفا قرار دهد ...
یکی دو روز قبل از حجامت، باخبرم کنید ...
باز هم سپاس از توجّهتان ...
التماس دعا ...
یه پسر انگلیسی به پسر ایرانی میگه :
چرا خانوماتون با مردا دست نمیدن؟
یعنی اینقدر مرداتون شهوت پرستن؟؟!!!
پسر ایرانی میگه:
چرا هر مردی نمیتونه دست ملکه شما رو لمس کنه؟؟
پسر انگلیسیه عصبانی میشه و میگه:
ملکه فرد عادی نیست و فقط با افراد خاص دست میده!!
پسر ایرانی میگه:
خانومهای سرزمین من همه ملکه اند ...

پاسخ:

سلام سیّدنا
بسیار زیبا ...
این هم خالی از لطف نیست:
"روزی امام موسی صدر در یک کلیسا (یا دانشگاه) سخنرانی بسیار موثر و جذابی ایراد کرد و همه را مجذوب نمود. اواخر سخنرانی یک خانم جوان و زیبا که از این توفیق یک عالم مسلمان بسیار دلخور بود به دوستانش گفت: من می‌دانم چه طور حالش را بگیرم و ضایعش کنم! و بلافاصله پس از پایان سخنرانی در حالی‌ که همه را متوجه خود کرده بود جلورفت و دستش را به طرف ایشان دراز کرد. ایشان طبق عادت دستشان را روی سینه گذاشتند.
او هم که منتظر همین بود پرسید: می‌خواهید نجس نشوید؟ (و به همان موضوعی اشاره کرد که مشکل سوءتفاهم خانمهاست و شبهه دون پایه بودن زنان در دیدگاه اسلام و نجس بودن غیر مسلمانان و ...)
ایشان با زیرکی بلافاصله پاسخ دادند: "بل لأحافظ علی طهارتک!" بلکه بر عکس تو آنقدر با ارزش و پاک هستی که چنین تماس هایی حریم قدسی و زنانه تو را می‌آلاید ... این جواب حکیمانه و عارفانه و عمیق و هوشمندانه نه تنها توطئه او را خنثی کرد بلکه کار برعکس شد و جمعیت مسیحی حاضر بیشتر به وجد آمده و به ایشان ارادت بیشتری پیدا کردند... ."
ممنون از لطفتان
التماس دعا
سلام...
جالب بود...

پاسخ:

سلام بزرگوار
ممنون از عنایتتان ...
التماس دعا ...
سلام
آپم

پاسخ:

سلام استاد بزرگوار
ممنون از لطفتان و دعوت حقیر ...
موفق باشید
به امید طلوع آفتاب ...
التماس دعا ...
سلام دوست عزیزم
با مطلبی تحت عنوان « معاد یا زندگی پس از مرگ در آیین زرتشتیان »
بروزم و منتظر نظرات خردمندانه شما
موفق باشید.
پاسخ:

سلام بزرگوار
قبل از دعوتتان، آمدم و استفاده کردم! ممنون از لطفتان!
یا حق
تسنیم جان زحمت نکش من هم هرچه میگویم "بـــــاز"با این حرفا آدما رو خجالت ندین فایده نداره!ظاهرا خجالت رو دوست دارن چه از برای خودشان و چه برای دیگران!!!
راستی من یک زمانی "پارلوئی کنزو"داشتم(کنزو لئوپارد هم گویند)داشتم بوی یاس میداد،اینقدر استفاده نکردم که توی خونه تکونی عید دور ریخته شد!!!
و یک سوال علمی فرهنگی هنری:
به مبالغی که به عنوان ودیعه یا شارژ مثلا برای سیم کارت غذای دانشگاه یا کارت پارکینگ یا مثلا مبلغی که دانشگاه اضافه از انتخاب واحد میگیرد خمس تعلق میگیرد آیا؟
پاسخ:

سلام بزرگوار ... همواره شرمنده شما اساتید مهربانم هستم ... و واقعاً دیگر چیزی ندارم بگویم در جواب این همه لطف و کرامتتان ...
در مورد سؤالتان هم، آیا آن ودیعه و شارژ قابل برگشت هست؟ و این که از کدام یک از مراجع معظّم، پیروی می‌کنید؟
برای یه مرد سه رقمی بودن اصلا بد نیست . مرد بهتر است قد 180 و وزن 110 داشته باشد این یعنی خوش تیپی محض.
ولی بد اینجا میشود که یک دختر 25 ساله مثل من وزنش به سه رقم رسیده است
پاسخ:

سلام بزرگوار
ممنون از نظر لطفتان و سپاس از روحیه دادنتان! بسی متورّم شدیم از سرخوشی!
وزن مهم نیست، سلامتی را دریابید!
به امید سلامتی همه و شما و من!
التماس دعا ...
وا همینطوری اومد یه عطر داد؟! رو چه حسابی؟ شایدم از بهشت اومده بوده! کلید اسرارو این حرفا...!
دانهیل قرمزم خیلی خوشبو اِ واسه خانومتون بخرید.
به نظر من که تا 100, 110 طبیعیه. البته به شرطی که قد بالای 180 باشه!!
پاسخ:

سلام
همینطوری! خیلی ساده! و احتمالاً بنده خدا خیال کرد ما آدم هستیم، آمد محبّتی کند ...
دانهیل قرمز را هم با شما موافقیم! سپاس از هم‌سلیقگی‌تان!
و ممنون از روحیه دادنتان! دعا کنید برای خوب شدن ظاهر و باطنم!
سلام
من خیلی ازوبتون خوشم میاد
خیلی ام ناز مینویسید
فقط به عنوان ی برادر چندتا عطرمجلسی و خیلی باکالاس بهتون پیشنهادمیکنم
1-اینکانتو+کالکشن(البته90%اینکانتو،10%کالکشن)
2-خیابان پنجم(البته مواظب باش بجاش بهت دانهیل ندن؛بوشون نزدیک بهمه ولی وقتی میمونه این کجا وآن کجا)
3-شانل چنس(عطررویایی دنیا. بهترین عطر مجلسی دنیا؛فقط یه کم بوش کمه)
4-چوب سبز+چوب زرد(خیلی توپه والبته گرم)
دیگه یادم نمیاد
بازم ممنون از وبتون
پاسخ:

سلام بزرگوار
ممنون از لطفتان ...
چشمان مهربانتان ناز می‌بینند!
ظاهراً هم‌سلیقه‌ایم!
1. ترکیب اوّلی، باید دیدنی و بوییدنی باشد!
2. خیابان پنجم را پایه‌ایم! ولی شانل به بودجه‌ی ما نمی‌خورد! شرمنده!
3. آن ترکیب ژوپی را هم باید چشید!
بسیار سپاسگزارم از پیشنهاد‌های عالی‌تان! و امیدوارم همیشه از الطافتان بهره‌مند باشم ...
التماس دعا ...
سلام میر محمد اقا..ان عطر وان میلیون که محشر بود
پاسخ:

سلام بزرگوار
ممنون از لطفتان!
قابلی نداشت! پیشنهاد سرآشپز بود دیگر!
التماس دعا ...
سلام بزرگوار!
ممنون از لطف شما. آن خانم عرب و بوی لیمو که گفتید مارا یاد عتبات عالیات و شیرینی آن عوالم انداختید که:
اوقات خوش آن بود که با دوست به سر رفت/باقی همه بی حاصلی و بی خبری بود...
اخوی! این سه رقمی بودن اصلا خوب نیست ها! از ما گفتن بود
سلام مارو به حضرتش برسانید و بگویید فلانی نه اینکه نمک نشناس بوده باشد و...
(برای اینکه با آن عزیز اشتباه نشوم از این به بعد با این نام حاضرم. ارادتمند تسنیم سابق!)
پاسخ:

سلام بزرگوار! ممنون از عنایت و لطفتان ... به روی چشم! قابل و لایق باشم، نایب‌الزیاره و دعاگویتان خواهم بود ان‌شاءالله ...
ممنون از تذکّرتان! می‌دانم! و 4-5 ماهی هم هست که کارهایی دارم می‌کنم! دعا کنید به نتیجه‌ی آبرومندی برسد، از طریق همین جریده اطّلاع خواهم داد!!!
در مورد اسم هم محبّت فرمودید، ولی با همان "تسنیم" به همراه آدرس وبلاگتان می‌شناختمتان ... حال که می‌خواهید عوضش کنید، به نظرم "زائر محرم" و یا "مسکوب" هم بد نباشد ... باز هم خودتان بهتر می‌دانید ...
همیشه از لطف و شاگردنوازی‌تان ممنون بوده و هستم و همچنان چشم انتظار به روز شدن وبلاگ نازنین و باصفایتان هستم ...
میلاد ماهترین دختر ایران هم مبارک ...
برای خوب شدنم دعا کنید ...
این پستتون خیلی منو خندوند.....قلمتون عالیه!!
پاسخ:

سلام بزرگوار
ممنون از نظر لطفتان ...
التماس دعا ...
۲۸ شهریور ۹۱ ، ۱۳:۴۹ مسیح کردستانی
بنده خوب خدا سلام..
چند وقتی که نبودیم حسابی وبلاگتان ماشالله پرو پیمان شده است...

از قضا من هم عطربازی رو دوست دارم... و بیشتر از همه همیشه " دانهیل قهوه ای "
بعدش " رویای آبی یا همان دیزایر بلو" میزنم... اتفاقا با این 2 عطر همزمان آشنا شدم و ابتدا بوی دیزایر بلو را دوست داشتم و حس خوبی نسبت به دانهیل نبود..اما وقتی دانهیل زدم مثل شما خیل اطرافیان بودند که به تمجید این بوی خوش پرداختند...( منم مث شما وقتی توی مغازه بوش کردم جمله شما رو به فروشنده گفتم.)

این هم چند عطر ار مورد علاقه ای دوستانم:
ورسوز
نارسیس
اگزریوس
و بهار نارنج( هنوز پیداش نکردم)
پاسخ:

سلام استاد بزرگوارم
این روز عید، چشمم روشن شد به مقدم نورانی‌تان ...
خیلی لطف فرمودید ... بیشتر از لیاقتم ... و از خدا توفیق قدردانی می‌خواهم ...
ممنون از محبّتتان و التماس دعا ...
۲۲ مهر ۹۱ ، ۱۴:۱۵ مسیح کردستانی
متاسفانه یک مشکل کوچک نیز در این سیستم بود و بهشان اطلاع دادم.. امید که حل شود:

در برچسب گزاری مثلا بلاگفا به ترتیب ابر چشب ها چیده می شد
در وردپرس ابر چسب بزرگتر از بقیه نشان داده می شود
اما اینجا هیچ ترتیبی وجود ندارد
پاسخ:
سلام استاد گرامی
به این مطلب دقّت نکرده بودم. ممنون از نکته‌بینی‌تان!
در نظرسنجی‌ بلاگفا (که برای مهاجرت به اینجا از دوستان خواسته بودم نظر بدهند) بیشترین دغدغه‌ی عزیزان خواننده‌ام، مطّلع شدن از به روز شدن وبلاگ است که در بلاگفا در قسمت "وبلاگ دوستان" به راحتی فراهم بود. حال، در این سرویس، به نظرتان به جز استفاده از گوگل ریدر، راه حلّی هست؟ ممنون می‌شوم اگر تأمّل و ارشادی بفرمایید.
باز هم از لطفتان ساسگزارم
التماس دعا
۲۲ مهر ۹۱ ، ۱۴:۱۶ مسیح کردستانی
اما یک مزیت بسیار عالی این سیستم بارگزاری سریع وبلاگ هستش 
که برخلاف بلاگفا که مثلا برای باز کردن یک صفحه جدید کل وبلاگ ریفرش می شد
اما در این سیستم فقط مطلبی که می خواهیم ریفرش می شود و تمام اجزای سایت مثل یک سایت فلش ثابت هستند
پاسخ:
سلام استاد نازنینم
دقیقاً حقیر هم متوجّه همین مطلب شده بودم
به نظرم، این خیلی به نفع "صرفه‌جویی در مصرف ترافیک خوانندگان" و نیز "سرعت بارگزاری مطلب نویسنده" هست. اطّلاعات فنّی زیادی ندارم، ولی شنیده‌ام که استفاده از تکنولوژی "آژاکس" این سرعت را به مراتب بیشتر هم می‌کند؛ یعنی برای refresh حتی نیاز به همین هم نیست و خود به خود رفرش می‌شود! نمی‌دانم، شاید در سیستم بلاگ هم هست و من خبر ندارم.
به هرحال از دقّت نظرتان خیلی ممنونم
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">