هم از آفتاب

چو رسول آفتابم به طریق ترجمانی ----- پنهان از او بپرسم به شما جواب گویم

هم از آفتاب

چو رسول آفتابم به طریق ترجمانی ----- پنهان از او بپرسم به شما جواب گویم

هم از آفتاب

علم، رسمی سربه‌سر قیل‌است و قال
نه از او کیفیتی حاصل، نه حال
علم نبود غیر علم عاشقی
مابقی تلبیس ابلیس شقی
علم فقه و علم تفسیر و حدیث
هست از تلبیس ابلیس خبیث
هر که نبود مبتلای ماهرو
اسم او از لوح انسانی بشو
سینه‌ی خالی ز مهر گلرخان
کهنه انبانی بود پر استخوان
سینه‌ی خود را برو صد چاک کن
دل از این آلودگی‌ها پاک کن...

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

  • ۳۰ مرداد ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه سلام

پیوندها

اول بسم الله ...

جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۱، ۰۴:۲۱ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

چو غلام آفتابم هم از آفتاب گویم   نه شبم نه شب‌پرستم که حدیث خواب گویم
چو رسول آفتابم به طریق ترجمانی   پنهان از او بپرسم به شما جواب گویم
به قدم چو آفتابم به خرابه‌ها بتابم   بگریزم از عمارت سخن خراب گویم
به سر درخت مانم که ز اصل دور گشتم   به میانه قشورم همه از لباب گویم
من اگر چه سیب شیبم ز درخت بس بلندم   من اگر خراب و مستم سخن صواب گویم
چو دلم ز خاک کویش بکشیده است بویش   خجلم ز خاک کویش که حدیث آب گویم
بگشا نقاب از رخ که رخ تو است فرخ   تو روا مبین که با تو ز پس نقاب گویم
چو دلت چو سنگ باشد پر از آتشم چو آهن   تو چو لطف شیشه گیری قدح و شراب گویم
ز جبین زعفرانی کر و فر لاله گویم   به دو چشم ناودانی صفت سحاب گویم
چو ز آفتاب زادم به خدا که کیقبادم   نه به شب طلوع سازم نه ز ماهتاب گویم
اگرم حسود پرسد دل من ز شکر ترسد   به شکایت اندرآیم غم اضطراب گویم
بر رافضی چگونه ز بنی‌ قحافه لافم   بر خارجی چگونه غم بوتراب گویم
چو رباب از او بنالد چو کمانچه رو درافتم   چو خطیب خطبه خواند من از آن خطاب گویم
به زبان خموش کردم که دل کباب دارم   دل تو بسوزد ار من ز دل کباب گویم
۹۱/۰۵/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
میرمحمد

نظرات  (۸۹)

1- عالی بود مرسی
2- اگه میخوای منو دوستام بازم بیایم به وبلاگت بیا تبادل لینک کنیم تا بازدیدتم بره بالا
3- به سایت منم یه سری بزن
پاسخ:

ممنون! نمیلینکم! نلینک! زت زیاد!
1- عالی بود مرسی
2- اگه میخوای منو دوستام بازم بیایم به وبلاگت بیا تبادل لینک کنیم تا بازدیدتم بره بالا
3- به سایت منم یه سری بزن
پاسخ:

ممنون! نمیلینکم! نلینک! زت زیاد!
سلام خوبی؟ من همین الان اعتراف میکنم که وبلاگتو ندیدم و با نرم افزار دارم تبلیغ میفرستم اما خواستم بگم و دعوتت کنم بیای به چت روم ما و هم خوش باشیم و هم میتونی اونجا وبلاگت رو یه دفعه نشون بدی بجای یه نفر (من) چند نفر سر بزنن.پس خوشحال میشم بیای و از کاربرای دائم ما باشی.موفق و پیروز باشی.منتظرتم
پاسخ:

از اعترافات یک اسپمر ناقلا!!!
سلام خوبی؟ من همین الان اعتراف میکنم که وبلاگتو ندیدم و با نرم افزار دارم تبلیغ میفرستم اما خواستم بگم و دعوتت کنم بیای به چت روم ما و هم خوش باشیم و هم میتونی اونجا وبلاگت رو یه دفعه نشون بدی بجای یه نفر (من) چند نفر سر بزنن.پس خوشحال میشم بیای و از کاربرای دائم ما باشی.موفق و پیروز باشی.منتظرتم
پاسخ:

از اعترافات یک اسپمر ناقلا!!!
۲۹ مرداد ۹۱ ، ۱۰:۳۴ مهسا کمالی - ... - کمک
دوست خوبم، درمورد ... به کمکت نیاز دارم ...
پاسخ:

خدا به همه ما کمک کند ...
التماس دعا
۲۹ مرداد ۹۱ ، ۱۰:۳۴ مهسا کمالی - ... - کمک
دوست خوبم، درمورد ... به کمکت نیاز دارم ...
پاسخ:

خدا به همه ما کمک کند ...
التماس دعا
سوختم باران بزن شاید تو خاموشم کنی
شاید امشب سوزش این زخمها را کم کنی
آه باران ، من سراپای وجودم آتش است
پس بزن باران ، بزن شاید تو خاموشم کنی
سلام
با شبهای بارانی منتظرم حضورت هستم
اگر افتخار بدی و سر بزنی خوشحال میشم
پاسخ:

سلام
انجام وطیفه کردم و آمدم، ولی متاسفانه وقتم تنگتر از آن است که عضو شوم ...
ببخشایید ...
سوختم باران بزن شاید تو خاموشم کنی
شاید امشب سوزش این زخمها را کم کنی
آه باران ، من سراپای وجودم آتش است
پس بزن باران ، بزن شاید تو خاموشم کنی
سلام
با شبهای بارانی منتظرم حضورت هستم
اگر افتخار بدی و سر بزنی خوشحال میشم
پاسخ:

سلام
انجام وطیفه کردم و آمدم، ولی متاسفانه وقتم تنگتر از آن است که عضو شوم ...
ببخشایید ...
S@l@m Khoby azizam webe bahali dare va jazab

en matn akharitam ke kheyli ziba bod eyval baba

rasi azizam age vagt karde be en anjomanam ye sare bezan va hatman ozv sho

kheyli hal mikonim ba ham

tafrih eshgo hal hameche

kal kal hamechi

golam montazeretama by ta hi felan
پاسخ:

جانم! بای تا های فعلا! چه باحال! ما هم همچنین!
S@l@m Khoby azizam webe bahali dare va jazab

en matn akharitam ke kheyli ziba bod eyval baba

rasi azizam age vagt karde be en anjomanam ye sare bezan va hatman ozv sho

kheyli hal mikonim ba ham

tafrih eshgo hal hameche

kal kal hamechi

golam montazeretama by ta hi felan
پاسخ:

جانم! بای تا های فعلا! چه باحال! ما هم همچنین!
سلام ، امیدوارم حالت خوب باشه

انجمنمون افتتاح شد !!

لطفا بیا ، عضو شو و فعالیت کن

با فعالیت در بخش مورد علاقه ات میتونی مدیر همون بخش بشی !!!!

عضویت زیاد وقتت رو نمیگیره

اینم لینکش : http://www.forum.topteam.ir/register.php

منتظرت هستم دوست خوبم ...

خدانگهدار
پاسخ:

سلام دوست خوبم! ممنون از لطفت! همون که گفتی: خدا نگهدار!
سلام ، امیدوارم حالت خوب باشه

انجمنمون افتتاح شد !!

لطفا بیا ، عضو شو و فعالیت کن

با فعالیت در بخش مورد علاقه ات میتونی مدیر همون بخش بشی !!!!

عضویت زیاد وقتت رو نمیگیره

اینم لینکش : http://www.forum.topteam.ir/register.php

منتظرت هستم دوست خوبم ...

خدانگهدار
پاسخ:

سلام دوست خوبم! ممنون از لطفت! همون که گفتی: خدا نگهدار!
۰۷ شهریور ۹۱ ، ۲۱:۴۸ گالری و فروشگاه تابلوعکس
سلام دوست عزیز...وبلاگ خوبی داری...
اینجا فروشگاهی است که شما می توانید با ارزانترین قیمت حاصل دست هنرمندان عکاس را خریداری کنید.
به وبلاگ ما سر بزنید
پاسخ:

سلام بزرگوار
فعلاً کفگیر به ته دیگ خورده! پولدار شدم، چشم!
۰۷ شهریور ۹۱ ، ۲۱:۴۸ گالری و فروشگاه تابلوعکس
سلام دوست عزیز...وبلاگ خوبی داری...
اینجا فروشگاهی است که شما می توانید با ارزانترین قیمت حاصل دست هنرمندان عکاس را خریداری کنید.
به وبلاگ ما سر بزنید
پاسخ:

سلام بزرگوار
فعلاً کفگیر به ته دیگ خورده! پولدار شدم، چشم!
آمـدی جــانـم به قربــانـــت ولـی حالا چرا ؟
بی وفا،بی وفا حالا که من افتاده ام از پا چــرا ؟

نوشدارویی و بعد از مرگ ســهراب آمــــدی
ســـنگدل این زودتـر می خواســتی حالا چـــرا ؟

عمر ما ار مهـلت امروز و فـردای تو نیســــت
مـن که یـــک امـــروز مهـــمان توام فــردا چــرا ؟

نـــازنــینا ما به نــاز تــو جـــــوانی داده ایـــم
دیـــگر اکنـــون با جوانـان ناز کــن با مــا چـــــرا ؟


سلام دوست عزیزم
ما چند تا دختر و پسر دور هم جمع شدیم و یه انجمن عمومی تخصصی راه انداختیم
خیلی خوشحال میشیم شما هم به ما بپیوندید و عضو بشین و هر قسمتی که دوست دارین فعالییت کنید
دوست داشته باشین میتونید انجمن مارو لینک کنید و وبلاگ خودتونم تو قسمت انجمن تبلیغات بزارین
منتظریما حداقل یه سر بزن
پاسخ:

ممنون
آمـدی جــانـم به قربــانـــت ولـی حالا چرا ؟
بی وفا،بی وفا حالا که من افتاده ام از پا چــرا ؟

نوشدارویی و بعد از مرگ ســهراب آمــــدی
ســـنگدل این زودتـر می خواســتی حالا چـــرا ؟

عمر ما ار مهـلت امروز و فـردای تو نیســــت
مـن که یـــک امـــروز مهـــمان توام فــردا چــرا ؟

نـــازنــینا ما به نــاز تــو جـــــوانی داده ایـــم
دیـــگر اکنـــون با جوانـان ناز کــن با مــا چـــــرا ؟


سلام دوست عزیزم
ما چند تا دختر و پسر دور هم جمع شدیم و یه انجمن عمومی تخصصی راه انداختیم
خیلی خوشحال میشیم شما هم به ما بپیوندید و عضو بشین و هر قسمتی که دوست دارین فعالییت کنید
دوست داشته باشین میتونید انجمن مارو لینک کنید و وبلاگ خودتونم تو قسمت انجمن تبلیغات بزارین
منتظریما حداقل یه سر بزن
پاسخ:

ممنون
۱۳ شهریور ۹۱ ، ۰۰:۰۸ امین و مهشید و خدای مهریون
_
_
____________________
____________________________ _
__ سلام دوست عزیز ____ ma3ta.com ___ _
__ ______امیدوارم خوب باشید _________________
_____ وبلاگ امین و مهشید و خدای مهربون ___ _
___ جایی از جـنس امید و آرامش _________ _
________ با مطلبی فوق العاده زیبا ____ _
____ آپ شد___________________
حضور شما باعث دلگرمی ماست _
_ __ شاد باشید همیشه ___
________________
__________ _
_______
___
_
_



امیدوارم امید و آرامش واقعی رو توی وبلاگ ما تجربه کنید دوست خوبمون _______
صمیمانه حضورتون رو خوش آمد میگیم www.ma3ta.com
پاسخ:

ممنون! راضی به زحمت نبودیم! خودتون گل بودین!
۱۳ شهریور ۹۱ ، ۰۰:۰۸ امین و مهشید و خدای مهریون
_
_
____________________
____________________________ _
__ سلام دوست عزیز ____ ma3ta.com ___ _
__ ______امیدوارم خوب باشید _________________
_____ وبلاگ امین و مهشید و خدای مهربون ___ _
___ جایی از جـنس امید و آرامش _________ _
________ با مطلبی فوق العاده زیبا ____ _
____ آپ شد___________________
حضور شما باعث دلگرمی ماست _
_ __ شاد باشید همیشه ___
________________
__________ _
_______
___
_
_



امیدوارم امید و آرامش واقعی رو توی وبلاگ ما تجربه کنید دوست خوبمون _______
صمیمانه حضورتون رو خوش آمد میگیم www.ma3ta.com
پاسخ:

ممنون! راضی به زحمت نبودیم! خودتون گل بودین!
جالب بود
پاسخ:

سلام
ممنون
جالب بود
پاسخ:

سلام
ممنون
سلام

وبلاگ خوبی داری

اگر مایل به تبادل لینک هستید به سایت ما سری بزنید

abdownload.ir

www.abdownload.ir

[ جدیدترین نرم افزارها ]


برای دانلود موزیک هم میتونید به این سایت سر بزنید

IRHW.TK


WWW.IRHW.TK


[دانلود موزیک]



پاسخ:

سلام داداش!
ممنون که وبلاگ حقیر را ندیده، پسندیده‌ای!
موزیک‌خورمان خوش نیست! شرمنده!
یا حق!
سلام

وبلاگ خوبی داری

اگر مایل به تبادل لینک هستید به سایت ما سری بزنید

abdownload.ir

www.abdownload.ir

[ جدیدترین نرم افزارها ]


برای دانلود موزیک هم میتونید به این سایت سر بزنید

IRHW.TK


WWW.IRHW.TK


[دانلود موزیک]



پاسخ:

سلام داداش!
ممنون که وبلاگ حقیر را ندیده، پسندیده‌ای!
موزیک‌خورمان خوش نیست! شرمنده!
یا حق!
سلام.
فکر کنم قبلا هم اومده بودم وبت البته شاید چون برام آشناست به هر حال.
من دنبال چند تا نویسنده تو زمینه ی طنزم میتونی کمکم کنی؟
پاسخ:

سلام رفیق طنّاز!
ممنون از حسن ظنّتان! شرمنده‌ام، بلد نیستم!
التماس دعا ...
سلام.
فکر کنم قبلا هم اومده بودم وبت البته شاید چون برام آشناست به هر حال.
من دنبال چند تا نویسنده تو زمینه ی طنزم میتونی کمکم کنی؟
پاسخ:

سلام رفیق طنّاز!
ممنون از حسن ظنّتان! شرمنده‌ام، بلد نیستم!
التماس دعا ...
۱۳ شهریور ۹۱ ، ۰۵:۴۰ طراحی بنر تبلیغاتی
سلام دوست عزیز آیا به دنبال قالب ، کد ، آموزش و... هستی به انجمن ما بیا و از امکانات انجمن استفاده کن
درصورتی که می تونی به ما کمک کنی که انجمن رو سرو سامون بدیم خوش حال میشیم که با ما همکاری کنی
ادرس انجمن : www.spaceweb.ir/forum
------------------------
مطلب دوم
طراحی بنر تبلیغاتی فقط و فقط دو هزارتومان (2) برای سفارش بنر می تونید به
www.spaceweb.ir
بروید و سفارش دهید
و می تونید با ایدی
weblognet
تماس بگیرید
ویا با شماره
09175519630
تماس بگیرید
برای دیدن نمونه های به سایت زیر مراجعه کنید
www.spaceweb.ir
پاسخ:

سلام
ممنون از دست و دلبازیتان!
یا حق!
۱۳ شهریور ۹۱ ، ۰۵:۴۰ طراحی بنر تبلیغاتی
سلام دوست عزیز آیا به دنبال قالب ، کد ، آموزش و... هستی به انجمن ما بیا و از امکانات انجمن استفاده کن
درصورتی که می تونی به ما کمک کنی که انجمن رو سرو سامون بدیم خوش حال میشیم که با ما همکاری کنی
ادرس انجمن : www.spaceweb.ir/forum
------------------------
مطلب دوم
طراحی بنر تبلیغاتی فقط و فقط دو هزارتومان (2) برای سفارش بنر می تونید به
www.spaceweb.ir
بروید و سفارش دهید
و می تونید با ایدی
weblognet
تماس بگیرید
ویا با شماره
09175519630
تماس بگیرید
برای دیدن نمونه های به سایت زیر مراجعه کنید
www.spaceweb.ir
پاسخ:

سلام
ممنون از دست و دلبازیتان!
یا حق!
گنجی انباشته از عشق نهان / دفتری پر شده از عشوه و ناز / دسته ای گل همه از رنگ نیاز / بغلی از گل یاس / طبقی از احساس / همه تقدیم تو باد / دوست دارم تبادل لینک کنیم ممنون میشم لینکم کنی ★ تشریف آوردی وبم تبادل لینک بالای سایت هست یادت نره وب خوشگلتو لینک کنی ها ★
پاسخ:

سلام بزرگوار
وب خوشگل نداریم برادر! ممنون از لطفتان!
گنجی انباشته از عشق نهان / دفتری پر شده از عشوه و ناز / دسته ای گل همه از رنگ نیاز / بغلی از گل یاس / طبقی از احساس / همه تقدیم تو باد / دوست دارم تبادل لینک کنیم ممنون میشم لینکم کنی ★ تشریف آوردی وبم تبادل لینک بالای سایت هست یادت نره وب خوشگلتو لینک کنی ها ★
پاسخ:

سلام بزرگوار
وب خوشگل نداریم برادر! ممنون از لطفتان!
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۲۰:۱۲ رادیـــــــــــــRadioــــــــــــــو110
سلا م]
دوست وبلاگ نویس حاضر به تبادل لینک هستی اگه هستی منو لینک کن بعدن بیااوکی روبده تابلینکمت
عنوان وبلاگ تو یاد ت نره برای لینک کردن
موفق باشی امضا رادیـــــــــــــRadioــــــــــــــو110]


]
پاسخ:

سلام
خیلی هم متشکریم!
نمی‌لینکانیم! نلینکانید!
التماس دعا !!!
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۲۰:۱۲ رادیـــــــــــــRadioــــــــــــــو110
سلا م]
دوست وبلاگ نویس حاضر به تبادل لینک هستی اگه هستی منو لینک کن بعدن بیااوکی روبده تابلینکمت
عنوان وبلاگ تو یاد ت نره برای لینک کردن
موفق باشی امضا رادیـــــــــــــRadioــــــــــــــو110]


]
پاسخ:

سلام
خیلی هم متشکریم!
نمی‌لینکانیم! نلینکانید!
التماس دعا !!!
عاقبت خط جاده پایان یافت
من رسیده ز ره غبار آلود
تشنه بر چشمه ره نبرد و دریغ
شهر من گور آرزویم بود

بهم سر بزن
پاسخ:

سلام
ممنون از آمدنتان
انجام وظیفه خواهم کرد
التماس دعا ...
عاقبت خط جاده پایان یافت
من رسیده ز ره غبار آلود
تشنه بر چشمه ره نبرد و دریغ
شهر من گور آرزویم بود

بهم سر بزن
پاسخ:

سلام
ممنون از آمدنتان
انجام وظیفه خواهم کرد
التماس دعا ...
۱۹ شهریور ۹۱ ، ۰۰:۳۰ هومان بابایان
به نام خدا
به اطلاع علاقه مندان می رساند، سایت انرژی با مدیریت هومان بابایان عضو انجمن بین المللی ریکی و عضو اجمن بین المللی هیپنوتیزم بالینی و مدرس بین المللی افتخار دارد تجارب و دانسته های خود در زمینه های متافیزیک ( شامل مطالب ریکی، هیپنوتیزم، انرژی درمانی، مدیتیشن ... ) ، روانشناسی( شامل محور های ازدواج و خانواده، روش های موفقیت، اختلالات روانی ... ) ، و پزشکی ( شامل خواص دارویی گیاهان، دانستنی های پزشکی و بیماری ها ... ) را به طور کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار دهد.
از مهم ترین ویژگی های این سایت پاسخگویی آنلاین و 24 ساعته جهت مشاوره و راهنمایی است که کاربران آن می توانند درهر زمان ممکن از شبانه روز مستقیماً با مدیریت سایت ارتباط برقرار کرده و سوالات و مشکلات خود را مطرح نمایند.
تنها با عضویت در سایت میتوانید از خدمات و مزایای ویژه ی سایت برخوردار شوید.
اخیراً با درخواست بسیار زیاد دوستان و علاقه مندان، ثبت نام کلاس ها و نیز فروش سی دی های خصوص ( ریلکسیشن، مدیتیشن و کودک درون ) آغاز گردیده است.
لازم به ذکر است این سایت در ستاد سازماندهی پایگاه های اینترنتی وزارت ارشاد به ثبت رسیده است.
پاسخ:

سلام
ممنون، نمی‌دانم چه عرض کنم، با وجود این که معمولاً کامنتهای تبلیغاتی را حذف می‌کنم، استثنائاً شما را نگه می‌دارم، البتّه بدون تأیید محتوا! و امیدوارم خوانندگان گرامی، عاقلانه نسبت به شما قضاوت کنند ...
۱۹ شهریور ۹۱ ، ۰۰:۳۰ هومان بابایان
به نام خدا
به اطلاع علاقه مندان می رساند، سایت انرژی با مدیریت هومان بابایان عضو انجمن بین المللی ریکی و عضو اجمن بین المللی هیپنوتیزم بالینی و مدرس بین المللی افتخار دارد تجارب و دانسته های خود در زمینه های متافیزیک ( شامل مطالب ریکی، هیپنوتیزم، انرژی درمانی، مدیتیشن ... ) ، روانشناسی( شامل محور های ازدواج و خانواده، روش های موفقیت، اختلالات روانی ... ) ، و پزشکی ( شامل خواص دارویی گیاهان، دانستنی های پزشکی و بیماری ها ... ) را به طور کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار دهد.
از مهم ترین ویژگی های این سایت پاسخگویی آنلاین و 24 ساعته جهت مشاوره و راهنمایی است که کاربران آن می توانند درهر زمان ممکن از شبانه روز مستقیماً با مدیریت سایت ارتباط برقرار کرده و سوالات و مشکلات خود را مطرح نمایند.
تنها با عضویت در سایت میتوانید از خدمات و مزایای ویژه ی سایت برخوردار شوید.
اخیراً با درخواست بسیار زیاد دوستان و علاقه مندان، ثبت نام کلاس ها و نیز فروش سی دی های خصوص ( ریلکسیشن، مدیتیشن و کودک درون ) آغاز گردیده است.
لازم به ذکر است این سایت در ستاد سازماندهی پایگاه های اینترنتی وزارت ارشاد به ثبت رسیده است.
پاسخ:

سلام
ممنون، نمی‌دانم چه عرض کنم، با وجود این که معمولاً کامنتهای تبلیغاتی را حذف می‌کنم، استثنائاً شما را نگه می‌دارم، البتّه بدون تأیید محتوا! و امیدوارم خوانندگان گرامی، عاقلانه نسبت به شما قضاوت کنند ...
۱۹ شهریور ۹۱ ، ۰۰:۳۳ سعید از وب موفقیت
سلام دوست خوبم ... با پست " گلشیفته فراهانی و آقا مهرداد !!! " به روز کردم و منتظر حضورت هستم !!! بدو بیا ...
پاسخ:

سلام بزرگوار
واقعا جالب و تأمّل برانگیز بود ...
ممنون از لطفتان
التماس دعا ...
۱۹ شهریور ۹۱ ، ۰۰:۳۳ سعید از وب موفقیت
سلام دوست خوبم ... با پست " گلشیفته فراهانی و آقا مهرداد !!! " به روز کردم و منتظر حضورت هستم !!! بدو بیا ...
پاسخ:

سلام بزرگوار
واقعا جالب و تأمّل برانگیز بود ...
ممنون از لطفتان
التماس دعا ...
۱۹ شهریور ۹۱ ، ۰۲:۵۲ والمارت ایران
سلام. بدینوسیله آغاز مجدد فعالیت سایت والمارت ایران را به اطلاع شما می رسانیم. والمارت نامی است که نیاز به معرفی ندارد. منتظر حضور پر مهرتان هستیم.
پاسخ:

سلام
ممنون از اطلاع‌رسانی‌تان! البتّه که نیاز به معرّفی ندارد! معلوم است!
حضور پرمهری داشتیم! فقط شرمنده که پول خرید پرمهر نداشتیم!
۱۹ شهریور ۹۱ ، ۰۲:۵۲ والمارت ایران
سلام. بدینوسیله آغاز مجدد فعالیت سایت والمارت ایران را به اطلاع شما می رسانیم. والمارت نامی است که نیاز به معرفی ندارد. منتظر حضور پر مهرتان هستیم.
پاسخ:

سلام
ممنون از اطلاع‌رسانی‌تان! البتّه که نیاز به معرّفی ندارد! معلوم است!
حضور پرمهری داشتیم! فقط شرمنده که پول خرید پرمهر نداشتیم!
سلام دوست عزیز ...
از وب زیبای شما بازدید کردم، با سلیقه اید، خسته نباشید ...
خوشحال میشم اگر وقت داشتید به وبسایت من سری بزنید ...
حضور و نظرات مکتوب شما مایه ی افتخار و دلگرمی بنده است ...
سپاس ...
پاسخ:

سلام بزرگوار
ممنون از لطفتان
سر زدم
التماس دعا
سلام دوست عزیز ...
از وب زیبای شما بازدید کردم، با سلیقه اید، خسته نباشید ...
خوشحال میشم اگر وقت داشتید به وبسایت من سری بزنید ...
حضور و نظرات مکتوب شما مایه ی افتخار و دلگرمی بنده است ...
سپاس ...
پاسخ:

سلام بزرگوار
ممنون از لطفتان
سر زدم
التماس دعا
سلام خسته نباشی

اگه میشه از این به بعد هر وقت آپ میکنی منم خبر کن بیام مطالبتون رو بخونم... باشه؟؟؟

اگه وبلاگت لوگو نداره با قیمت مناسب برات میسازم ، علاوه بر اون قالب و هدر و کارت پستال درخواستی (عاشقانه...رمانتیک...شخصی........بچه گانه......بعنوان هدیه به عزیزتان و....) اختصاصی هم طراحی میکنم.
پیشنهاد میکنم عضو و سایت شو تا مطالب مخصوص اعضا رو از دست ندی و ایمیلتو تو بخش خبر نامه وارد کنی تا مطالب پربازدید برات ایمیل بشن مطمئن باش ضرر نمیکنی

در ضمن من چت روم طراحی میکنم اگه دوست داری صاحب چت روم بش ی و دوستاتو اونجا جمع کنی من در خدمتم تو سایتم مشخصات و امکانات چت روم ها رو گذاشتم
......... اینم آدرسشه
به منم سری بزن و نظرتو اعلام کن…

منتظر حضور گرمت هستم عزیز…

بای
پاسخ:

نمیدونم چی بگم! فقط همون بای!
سلام خسته نباشی

اگه میشه از این به بعد هر وقت آپ میکنی منم خبر کن بیام مطالبتون رو بخونم... باشه؟؟؟

اگه وبلاگت لوگو نداره با قیمت مناسب برات میسازم ، علاوه بر اون قالب و هدر و کارت پستال درخواستی (عاشقانه...رمانتیک...شخصی........بچه گانه......بعنوان هدیه به عزیزتان و....) اختصاصی هم طراحی میکنم.
پیشنهاد میکنم عضو و سایت شو تا مطالب مخصوص اعضا رو از دست ندی و ایمیلتو تو بخش خبر نامه وارد کنی تا مطالب پربازدید برات ایمیل بشن مطمئن باش ضرر نمیکنی

در ضمن من چت روم طراحی میکنم اگه دوست داری صاحب چت روم بش ی و دوستاتو اونجا جمع کنی من در خدمتم تو سایتم مشخصات و امکانات چت روم ها رو گذاشتم
......... اینم آدرسشه
به منم سری بزن و نظرتو اعلام کن…

منتظر حضور گرمت هستم عزیز…

بای
پاسخ:

نمیدونم چی بگم! فقط همون بای!
۲۳ شهریور ۹۱ ، ۰۰:۰۷ ایرج خوش خلق
کتاب اصول و راهنمای عملی آموزش گام به گام ساخت و تهیه‌ی آزمون عملکرد اثر ایرج خوش خلق منتشر شد... مخصوص برای شما وبلاگ نویس فعال
پاسخ:

سلام بزرگوار! همچین فعّال هم نیستیم! ممنون از لطفتان!
آمدیم!
التماس دعا!
۲۳ شهریور ۹۱ ، ۰۰:۰۷ ایرج خوش خلق
کتاب اصول و راهنمای عملی آموزش گام به گام ساخت و تهیه‌ی آزمون عملکرد اثر ایرج خوش خلق منتشر شد... مخصوص برای شما وبلاگ نویس فعال
پاسخ:

سلام بزرگوار! همچین فعّال هم نیستیم! ممنون از لطفتان!
آمدیم!
التماس دعا!
سوختم...باران بزن شاید تو خاموشم کنی...شاید امشب سوزش این زخمها را کم کنی...بزن باران ، من سراپای وجودم آتش است...پس بزن باران ، بزن شاید تو خاموشم کنی... . سلام..با شبهای بارانی منتظر حضورت هستیم....خوشحال میشیم اگه افتخار بدی و به ما سر بزنی.
پاسخ:

سلام بزرگوار! بالأخره پی این اسپم که بارها در وبلاگ دوستان دیده بودم، به تن ما هم خورد! حقیقتش، اختیار باران با حقیر نیست، وگرنه در خدمت بودم! در حقّ بنده خیلی لطف دارید، ولی سر زدنمان اگر به درد می‌خورد، الان در خانه‌مان (که همیشه سرمان آنجاست) دردی نبود!!!
شعرتان هم از نظر وزن و قافیه خیلی بی‌ریخت بود!
به امید خاموش شدن آتش و خنک شدن دل و تمام شدن بنزین اسپمرتان!!!
التماس دعا ...
سوختم...باران بزن شاید تو خاموشم کنی...شاید امشب سوزش این زخمها را کم کنی...بزن باران ، من سراپای وجودم آتش است...پس بزن باران ، بزن شاید تو خاموشم کنی... . سلام..با شبهای بارانی منتظر حضورت هستیم....خوشحال میشیم اگه افتخار بدی و به ما سر بزنی.
پاسخ:

سلام بزرگوار! بالأخره پی این اسپم که بارها در وبلاگ دوستان دیده بودم، به تن ما هم خورد! حقیقتش، اختیار باران با حقیر نیست، وگرنه در خدمت بودم! در حقّ بنده خیلی لطف دارید، ولی سر زدنمان اگر به درد می‌خورد، الان در خانه‌مان (که همیشه سرمان آنجاست) دردی نبود!!!
شعرتان هم از نظر وزن و قافیه خیلی بی‌ریخت بود!
به امید خاموش شدن آتش و خنک شدن دل و تمام شدن بنزین اسپمرتان!!!
التماس دعا ...
سلام خوبی؟وب خوبی داری.به منم سر بزن و خوشحال میشم عضو بشی.اگه میخوای با دوستان بیشتری آشنا بشی به جامعه مجازیمون سر بزن.منتظرتما.ممنون
پاسخ:

سلام، ممنون
سر می‌زنم
خدا نگهدار
سلام خوبی؟وب خوبی داری.به منم سر بزن و خوشحال میشم عضو بشی.اگه میخوای با دوستان بیشتری آشنا بشی به جامعه مجازیمون سر بزن.منتظرتما.ممنون
پاسخ:

سلام، ممنون
سر می‌زنم
خدا نگهدار
سوختم...
باران بزن شاید تو خاموشم کنی...
شاید امشب سوزش این زخمها را کم کنی...
بزن باران ،
من سراپای وجودم آتش است...
پس بزن باران ، بزن شاید تو خاموشم کنی...

سلام..با شبهای بارانی منتظر حضورت هستیم....خوشحال میشیم اگه افتخار بدی و به ما سر بزنی.
پاسخ:

سلام
سرنزده قبول! علامتش هم اصلاح لینکتان!
التماس دعا!
سوختم...
باران بزن شاید تو خاموشم کنی...
شاید امشب سوزش این زخمها را کم کنی...
بزن باران ،
من سراپای وجودم آتش است...
پس بزن باران ، بزن شاید تو خاموشم کنی...

سلام..با شبهای بارانی منتظر حضورت هستیم....خوشحال میشیم اگه افتخار بدی و به ما سر بزنی.
پاسخ:

سلام
سرنزده قبول! علامتش هم اصلاح لینکتان!
التماس دعا!
۲۵ شهریور ۹۱ ، ۲۳:۰۶ مطالب جذاب و جدید اینترنت
اس ام اس فلسفی/پیامک فلسفی شهریور۹۱/
از این مدل دختر ها دوری کنید/
متن شعر آهنگ جدید امیر معروفی و حسام الدین موسوی به نام چرا کم آوردی/
جدیدترین عکس های منتشر شده از بازیگر خردسال نیکی نصیریان+بیوگرافی/
اس ام اس فراموشی/پیامک فراموشی نیمه دوم شهریور/
۱۰ نشانه برای اینکه بدانید با فرد مورد علاقه خود ازدواج میکنید یا نه؟/
منتقدان کی روش سنگ خودشان را به سینه میزنند/
آشنایی با ماندگارترین ازدواج های هالیوودی/
آموزش درست کردن اسپاگتی به سبک چینی/
آموزش ماساژ در منزل/
ساعتی ۶ میلیون تومانی که در هرکجای دنیا خود به خود تنشیم میشود!/
فال امروز شنبه ۹۱/۶/۲۵/
تستی جالب برای سنجش عشق و علاقه شما/
عکس های جنجالی از بازی ایران و لبنان/
۹ دارویی که نباید خودسرانه به فرزندان داد/
کاهش کمردرد را با این روش ها تجربه کنید/
موفقیت فیلم کلاه قرمزی به خاطر قلب پاک و مهربان سازندگانش است/
حقوق همجنس‌گرایان ؛ دلیل اصلی قطع رابطه کانادا با ایران!!!/
افشای نامه تهدید فیلا به تحریم فدراسیون کشتی ایران/
اندروید یک میلیاردی شد/
دختر ۲.۵ ساله آملی که با شکنجه ناپدری اش دربیمارستان بستری بود /بالاخره مغلوب مرگ شد/
محاکمه متهمان تازه دستگیر شده باغ شیطانی خمینی شهر/
نه گفتن را بیاموزیم/
احادیثی در مورد دروغ و دروغگو!/
راهکارهایی برای آشتی کردن/
هسته زیتون مناسب برای رفع چین و چروک و خطوط صورت/
پاسخ:

ممنون از این همه لطف و عنایت! گمانم تا آخر دنیا طول بکشد استفاده از محبّتهایتان! لذا در همین راستا، لینکتان اصلاح شد!
یا حق!
۲۵ شهریور ۹۱ ، ۲۳:۰۶ مطالب جذاب و جدید اینترنت
اس ام اس فلسفی/پیامک فلسفی شهریور۹۱/
از این مدل دختر ها دوری کنید/
متن شعر آهنگ جدید امیر معروفی و حسام الدین موسوی به نام چرا کم آوردی/
جدیدترین عکس های منتشر شده از بازیگر خردسال نیکی نصیریان+بیوگرافی/
اس ام اس فراموشی/پیامک فراموشی نیمه دوم شهریور/
۱۰ نشانه برای اینکه بدانید با فرد مورد علاقه خود ازدواج میکنید یا نه؟/
منتقدان کی روش سنگ خودشان را به سینه میزنند/
آشنایی با ماندگارترین ازدواج های هالیوودی/
آموزش درست کردن اسپاگتی به سبک چینی/
آموزش ماساژ در منزل/
ساعتی ۶ میلیون تومانی که در هرکجای دنیا خود به خود تنشیم میشود!/
فال امروز شنبه ۹۱/۶/۲۵/
تستی جالب برای سنجش عشق و علاقه شما/
عکس های جنجالی از بازی ایران و لبنان/
۹ دارویی که نباید خودسرانه به فرزندان داد/
کاهش کمردرد را با این روش ها تجربه کنید/
موفقیت فیلم کلاه قرمزی به خاطر قلب پاک و مهربان سازندگانش است/
حقوق همجنس‌گرایان ؛ دلیل اصلی قطع رابطه کانادا با ایران!!!/
افشای نامه تهدید فیلا به تحریم فدراسیون کشتی ایران/
اندروید یک میلیاردی شد/
دختر ۲.۵ ساله آملی که با شکنجه ناپدری اش دربیمارستان بستری بود /بالاخره مغلوب مرگ شد/
محاکمه متهمان تازه دستگیر شده باغ شیطانی خمینی شهر/
نه گفتن را بیاموزیم/
احادیثی در مورد دروغ و دروغگو!/
راهکارهایی برای آشتی کردن/
هسته زیتون مناسب برای رفع چین و چروک و خطوط صورت/
پاسخ:

ممنون از این همه لطف و عنایت! گمانم تا آخر دنیا طول بکشد استفاده از محبّتهایتان! لذا در همین راستا، لینکتان اصلاح شد!
یا حق!
سلام عزیز.
وبت خیلی به دردم میخوره.
میای با هم دوست بشیم و از مطالب هم استفاده کنیم؟
اگه دوست داری بیا لینک سه طرفه انجام بدیم تا امتیاز بیشتری از گوگول بگیریم. تو لطفاً سایت منو «www.........ir» با اسم «آموزش و سفارش طراحی» لینک کن بعد بهم خبر بده که با چه اسمی تو وبلاگم لینکت کنم.
کار طراحی هم داشتی درخدمتم.
موفق باشی.
پاسخ:

سلام بزرگوار
ممنون از لطفتان! حق با شماست! خیلی به درد می‌خوریم! باشد! بشویم!
لینکتان دگرگون، عزّتتان مستدام!
سلام عزیز.
وبت خیلی به دردم میخوره.
میای با هم دوست بشیم و از مطالب هم استفاده کنیم؟
اگه دوست داری بیا لینک سه طرفه انجام بدیم تا امتیاز بیشتری از گوگول بگیریم. تو لطفاً سایت منو «www.........ir» با اسم «آموزش و سفارش طراحی» لینک کن بعد بهم خبر بده که با چه اسمی تو وبلاگم لینکت کنم.
کار طراحی هم داشتی درخدمتم.
موفق باشی.
پاسخ:

سلام بزرگوار
ممنون از لطفتان! حق با شماست! خیلی به درد می‌خوریم! باشد! بشویم!
لینکتان دگرگون، عزّتتان مستدام!
سلام مطلب خوبی بود!
یکم وبت سادست ولی خوبه!خواستی برای وبت جدید ترین ابزار ها و بهترین امکانات و کارای گرافیکی و کد نویسی و ... بکنی برای وبت بیا به سایت زیر و عضو شو تمامی کار ها رایگان هست!
...
اینم برای خودت!دوست داری هک یاد بگیری؟هک وبلاگ و ایدی و ایمیل و فیس بوک و کامپیوتر و چندین نوع هک دیگه؟دوست داری امنیت سایت و وبلاگت و کامپیوترتو و ... همیشه بالا باشه؟به این انجمن تخصصی امنیتی بیا و هک و امنیتو یاد بگیر اینجا نرم افزار هک برای تازه وارد ها هم زیاد هست!به زودی هم دامنه براش میگیریم!
...
پاسخ:

سلام! ممنون از راهنمایی‌های ارزنده‌تان! احتراماً لینکتان اصلاح شد!
یا حق!
سلام مطلب خوبی بود!
یکم وبت سادست ولی خوبه!خواستی برای وبت جدید ترین ابزار ها و بهترین امکانات و کارای گرافیکی و کد نویسی و ... بکنی برای وبت بیا به سایت زیر و عضو شو تمامی کار ها رایگان هست!
...
اینم برای خودت!دوست داری هک یاد بگیری؟هک وبلاگ و ایدی و ایمیل و فیس بوک و کامپیوتر و چندین نوع هک دیگه؟دوست داری امنیت سایت و وبلاگت و کامپیوترتو و ... همیشه بالا باشه؟به این انجمن تخصصی امنیتی بیا و هک و امنیتو یاد بگیر اینجا نرم افزار هک برای تازه وارد ها هم زیاد هست!به زودی هم دامنه براش میگیریم!
...
پاسخ:

سلام! ممنون از راهنمایی‌های ارزنده‌تان! احتراماً لینکتان اصلاح شد!
یا حق!
سلام
وبلاک خوبی دارید از مطالبش لذت بردم اگه دوست داشتید از سایت ماهم که راجع ساختمانهای هوشمند هستش بازدید کنید.
اگر هم دوست داشتید میتونم خونه شمارو هم هوشمند کنم
http://www...........org
پاسخ:

سلام
ممنون از اینکه نخوانده، خوب دانستید مارا!
عزّت زیاد! لینکتان دگرگون!
سلام
وبلاک خوبی دارید از مطالبش لذت بردم اگه دوست داشتید از سایت ماهم که راجع ساختمانهای هوشمند هستش بازدید کنید.
اگر هم دوست داشتید میتونم خونه شمارو هم هوشمند کنم
http://www...........org
پاسخ:

سلام
ممنون از اینکه نخوانده، خوب دانستید مارا!
عزّت زیاد! لینکتان دگرگون!
۲۶ شهریور ۹۱ ، ۰۰:۱۷ فروشگاه خرید ساکس
سلام دوست من.وب من تو بلاگ اسکای هستش.اومدم واسه خودم چند تا دوست بلاگفایی پیدا کنم.تو لیست بروز شده ها می گشتم که سر از وبلاگ تو در آوردم.وبت خیلی جالبه آفرین.منو با اسم فروشگاه خرید ساکس و آدرس http://......blogsky.com/ لینک کن و خبر بده تا بلینکمت.
پاسخ:

سلام بزرگوار
ممنون!
لینکتان دگرگون! التماس دعا!
۲۶ شهریور ۹۱ ، ۰۰:۱۷ فروشگاه خرید ساکس
سلام دوست من.وب من تو بلاگ اسکای هستش.اومدم واسه خودم چند تا دوست بلاگفایی پیدا کنم.تو لیست بروز شده ها می گشتم که سر از وبلاگ تو در آوردم.وبت خیلی جالبه آفرین.منو با اسم فروشگاه خرید ساکس و آدرس http://......blogsky.com/ لینک کن و خبر بده تا بلینکمت.
پاسخ:

سلام بزرگوار
ممنون!
لینکتان دگرگون! التماس دعا!
_1_ سلام

_2_ در صورت تمایل ما را با آدرس http://www........com

_3_ و عنوان سایت تبلیغات رایگان لینک کنید

_4_ سپس لینک خود را در این صفحه قرار دهید .

_5_ http://......com

_6_ موفق باشید
پاسخ:

سلام
ممنون!
لینکتان هم به سلامتی اصلاح شد!
یا حق!
_1_ سلام

_2_ در صورت تمایل ما را با آدرس http://www........com

_3_ و عنوان سایت تبلیغات رایگان لینک کنید

_4_ سپس لینک خود را در این صفحه قرار دهید .

_5_ http://......com

_6_ موفق باشید
پاسخ:

سلام
ممنون!
لینکتان هم به سلامتی اصلاح شد!
یا حق!
۲۶ شهریور ۹۱ ، ۰۱:۰۶ مجتمع علامه حلی -شاوور -شوش
سلام ...
وبلاگ مجتمع علامه حلی . مناسب جهت مدیران و همکاران فرهنگی .اخبار و اطلاعات علمی ،آموزشی و...مدیر وبلاگ
سید علی حسینی...
آدرس وبلاگ::
http://................blogfa.com
پاسخ:

سلام سید جان!
ممنون!
تقبّل الله!
۲۶ شهریور ۹۱ ، ۰۱:۰۶ مجتمع علامه حلی -شاوور -شوش
سلام ...
وبلاگ مجتمع علامه حلی . مناسب جهت مدیران و همکاران فرهنگی .اخبار و اطلاعات علمی ،آموزشی و...مدیر وبلاگ
سید علی حسینی...
آدرس وبلاگ::
http://................blogfa.com
پاسخ:

سلام سید جان!
ممنون!
تقبّل الله!
۲۶ شهریور ۹۱ ، ۰۱:۳۷ افزایش بازدید و پیج رنک
افزایش پیج رنک | افزایش بازدید | افزایش فوق العاده گوگل پلاس | فقط با عضویت در سایت ما امکان پذیر است : 1) عضویت در سایت 2) فعالیت در سایت و دریافت سکه 3) اضافه کردن سایت یا وبلاگ خود و افزایش بازدید و پلاس وان | در ضمن بعد از عضویت به صفحه معرفی به دوستان برو و بنر ما رو توی وبلاگت قرار بده تا امتیازات بیشتری کسب کنی | تک لایک
پاسخ:

سلام
ممنون از لطفتان!
از شدّت امتنان، پیوندتان اصلاح شد!
شاد باشید!
۲۶ شهریور ۹۱ ، ۰۱:۳۷ افزایش بازدید و پیج رنک
افزایش پیج رنک | افزایش بازدید | افزایش فوق العاده گوگل پلاس | فقط با عضویت در سایت ما امکان پذیر است : 1) عضویت در سایت 2) فعالیت در سایت و دریافت سکه 3) اضافه کردن سایت یا وبلاگ خود و افزایش بازدید و پلاس وان | در ضمن بعد از عضویت به صفحه معرفی به دوستان برو و بنر ما رو توی وبلاگت قرار بده تا امتیازات بیشتری کسب کنی | تک لایک
پاسخ:

سلام
ممنون از لطفتان!
از شدّت امتنان، پیوندتان اصلاح شد!
شاد باشید!
با سلام وعرض خسته نباشید وبلاگ خوبی دارید
شما هم اکنون می تونید با همین وبلاگتون درآمد هم داشته باشید با فروشگاه اختصاصی که ما بصورت رایگان در اختیار شما
قرار می دهیم می توانید بک فروشگاه اختصاصی بسازید با محصولات دلخواه و با فروش هر محصول پورسانت تا 70% از
ما بگیرید
برخی از امکانات
1- امکان اتصال دامین اگر نیاز بود
2- اتخاب محصول به دلخواه شما
3- سئو و بهینه سازی شده برای موتور های جستجوگر
4- 10نوع قالب اختصاصی
5- امکان زیرمجموعه گیری و درآمد از زیرمجوعه
.....
با تشکز شرکت پویان کالا
www...........com
نمونه فروشگاه رایگان راه اندازی شده
www..........com
پاسخ:

سلام
ممنون!
خیلی هم ممنون!
لینکتان با کمال افتخار اصلاح شد!
یا حق!
با سلام وعرض خسته نباشید وبلاگ خوبی دارید
شما هم اکنون می تونید با همین وبلاگتون درآمد هم داشته باشید با فروشگاه اختصاصی که ما بصورت رایگان در اختیار شما
قرار می دهیم می توانید بک فروشگاه اختصاصی بسازید با محصولات دلخواه و با فروش هر محصول پورسانت تا 70% از
ما بگیرید
برخی از امکانات
1- امکان اتصال دامین اگر نیاز بود
2- اتخاب محصول به دلخواه شما
3- سئو و بهینه سازی شده برای موتور های جستجوگر
4- 10نوع قالب اختصاصی
5- امکان زیرمجموعه گیری و درآمد از زیرمجوعه
.....
با تشکز شرکت پویان کالا
www...........com
نمونه فروشگاه رایگان راه اندازی شده
www..........com
پاسخ:

سلام
ممنون!
خیلی هم ممنون!
لینکتان با کمال افتخار اصلاح شد!
یا حق!
سلام
وبلاگتون عالیه
تغیر آدرس و بالا نیامدن سایت تا 72 ساعت دیگر ازدوستان گلم که قبلاً تبادل لینک کردیم خواهشمند است لینک را عوض کنید
تبادل لینک موثرترین راه افزایش بازدید از وبلاگ شماست بنابرین
من را به عنوان : آموزش تخصصی رابطه جنسی به زوجین
آدرس : http://www............com در بخش تبادل لینک سایت نامبرده , مشخصات وبلاگتون را اضافه کنید تا 24 ساعت بعد تایید خواهید شد
اما هدیه ویژه ای برای شما دارم که به شما خبر میدم همچنین شما را در چندین وبلاگ لینک میکنم
درآمدزایی وبلاگتون منتظر باشید
پاسخ:

سلام یوسف خان سنگر نشین! ممنون از لطفتان!
به پاس این همه لطفتان، لینکتان اصلاح شد!
یا حق!
سلام
وبلاگتون عالیه
تغیر آدرس و بالا نیامدن سایت تا 72 ساعت دیگر ازدوستان گلم که قبلاً تبادل لینک کردیم خواهشمند است لینک را عوض کنید
تبادل لینک موثرترین راه افزایش بازدید از وبلاگ شماست بنابرین
من را به عنوان : آموزش تخصصی رابطه جنسی به زوجین
آدرس : http://www............com در بخش تبادل لینک سایت نامبرده , مشخصات وبلاگتون را اضافه کنید تا 24 ساعت بعد تایید خواهید شد
اما هدیه ویژه ای برای شما دارم که به شما خبر میدم همچنین شما را در چندین وبلاگ لینک میکنم
درآمدزایی وبلاگتون منتظر باشید
پاسخ:

سلام یوسف خان سنگر نشین! ممنون از لطفتان!
به پاس این همه لطفتان، لینکتان اصلاح شد!
یا حق!
با سلام مژده ی تیم مدیریتی فارس دانلود به بازدید کنندگان عزیز اگر از بازدید کم وبلاگ و وبسایت خود ناراضی هستید و در فکر افزایش بازدید کننده هستید با ما در ارتباط باشید با داشتن شرایط مورد نظر از بازدید روزانه 100 تا 20000 برخوردار باشید فرصت مناسبی برای افزایش رنکینگ خود برایتان پیش آمده پس قدر فرصت را بدانید با تشکر
تیم مدیریتی فارس دانلود
پاسخ:

سلام تیم مدیریت عزیز!
نه جناب! راضی هستیم! کاملاً!
و به همین خاطر هم لینک مبارک را متبرّک فرمودیم!
یا حق!
بـه شـــوق دیــــدارت …چه آب و جـارویــی راه انـــداخــتــه انـــد ! چشـم هـا و مـژه هـایـم … ممنون میشم لینکم کنی تشریف آوردی وبم تبادل لینک بالای سایت هست یادت نره وب خوشگلتو لینک کنی ها
پاسخ:

سلام بزرگوار!
داشت باورمان می‌شد که اسپمر نیستید!
خوب شد فهمیدیم ها!
لینک خوشگلتان را وب کردیم!
یا حق!
با سلام مژده ی تیم مدیریتی فارس دانلود به بازدید کنندگان عزیز اگر از بازدید کم وبلاگ و وبسایت خود ناراضی هستید و در فکر افزایش بازدید کننده هستید با ما در ارتباط باشید با داشتن شرایط مورد نظر از بازدید روزانه 100 تا 20000 برخوردار باشید فرصت مناسبی برای افزایش رنکینگ خود برایتان پیش آمده پس قدر فرصت را بدانید با تشکر
تیم مدیریتی فارس دانلود
پاسخ:

سلام تیم مدیریت عزیز!
نه جناب! راضی هستیم! کاملاً!
و به همین خاطر هم لینک مبارک را متبرّک فرمودیم!
یا حق!
بـه شـــوق دیــــدارت …چه آب و جـارویــی راه انـــداخــتــه انـــد ! چشـم هـا و مـژه هـایـم … ممنون میشم لینکم کنی تشریف آوردی وبم تبادل لینک بالای سایت هست یادت نره وب خوشگلتو لینک کنی ها
پاسخ:

سلام بزرگوار!
داشت باورمان می‌شد که اسپمر نیستید!
خوب شد فهمیدیم ها!
لینک خوشگلتان را وب کردیم!
یا حق!
۲۷ شهریور ۹۱ ، ۱۴:۳۱ مصطفی کردزنگنه
یا سلام ./

من می خواستم شما رو با عنوان وبلاگتون لینک کنم ولی گفتم شاید شما دوست نداشته باشین با عنوان وبتون

لینک بشین به همین خاطر ازتون می خوام بگین با چه عنوانی وبتونو لینک بکنم شما هم منو با عنوان و آدرس زیر لینک کنین :

عنوان : اخبار هنرمندان
............
پاسخ:

سلام بزرگوار
ممنون از هنرمندیتان!
لینک مبارک متغیّر!
التماس دعا
۲۷ شهریور ۹۱ ، ۱۴:۳۱ مصطفی کردزنگنه
یا سلام ./

من می خواستم شما رو با عنوان وبلاگتون لینک کنم ولی گفتم شاید شما دوست نداشته باشین با عنوان وبتون

لینک بشین به همین خاطر ازتون می خوام بگین با چه عنوانی وبتونو لینک بکنم شما هم منو با عنوان و آدرس زیر لینک کنین :

عنوان : اخبار هنرمندان
............
پاسخ:

سلام بزرگوار
ممنون از هنرمندیتان!
لینک مبارک متغیّر!
التماس دعا
سلام.من بالاخره یه سایت زدم. دیگه به وبلاگم سر نزن بیا تو سایتم هر چی خواستی . (اونجا نوشتم اسمم مهرداده!!)
پاسخ:

سلام
جلّ الخالق!
ممنون مهسا آقا! (یا مهرداد خانم!)
به پاس این تحوّل جنسیتی، لینکتان اصلاح شد!
یا حق!
سلام.من بالاخره یه سایت زدم. دیگه به وبلاگم سر نزن بیا تو سایتم هر چی خواستی . (اونجا نوشتم اسمم مهرداده!!)
پاسخ:

سلام
جلّ الخالق!
ممنون مهسا آقا! (یا مهرداد خانم!)
به پاس این تحوّل جنسیتی، لینکتان اصلاح شد!
یا حق!
۲۷ شهریور ۹۱ ، ۱۶:۰۴ افزایش بازدید و پیج رنک
افزایش پیج رنک | افزایش بازدید | افزایش فوق العاده پلاس وان | فقط با عضویت در سایت ما امکان پذیر است : 1) عضویت در سایت 2) فعالیت در سایت و دریافت سکه 3) اضافه کردن سایت یا وبلاگ خود و افزایش بازدید و پلاس وان | در ضمن بعد از عضویت به صفحه معرفی دوستان برو و بنر ما رو توی وبلاگت قرار بده تا امتیازات بیشتری کسب کنی | به همین خوش مزگی = تک لایک
پاسخ:

ممنون!
لینک اصلاح!
سلام
اگر دنبال افزایش رتبه و محبوبیت سایت خود در گوگل هستید یه سری به سایت ما بزنید ضرر نداره
کافیست در سایت ثبت نام کنید و بعد از ثبت نام 250 امتیاز رایگان دریافت کنید
و به سایت های دیگر کاربران امتیاز دهید. به این ترتیب سایت شما برای دیگر کاربران نمایش داده می شود!
با معرفی دوستان خود با استفاده از لینک شخصی شما که پس از عضویت در اختیار شماست میتوانید 50 امتیاز به صورت رایگان دریافت کنید!
هر گونه سوال یا مشکلی بود میتوانید از طریق ایمیل با ما در ارتباط باشید

و اما معرفی سایت مزایده

09353936269
پاسخ:

سلام
مایل نیستیم!
لذا لینکتان اصلاح شد!
یا حق!
کسب درآمد از بازدیدکنندگان سایت و وبلاگتون با دوشیوه نمایشی و کلیکی به صورت همزمان از این به بعد حتی نفر به نفر بازدیدکنندگان وبسایتتان به پول تبدیل خواهند شد یعنی شما حتی بابت نمایش بنر سیستم تبلیغاتی میخک پول دریافت خواهید کرد عجله کنید و به جمع 1500 عضو این سیستم ملحق شوید , حداکثر پرداختی 2 هزار تومان است که در 16 هر ماه و به صورت کاملا اتوماتیک قبل از اینکه شما درخواست واریز را ارسال کنید واریز میشود . تا کنون بیش از 10 دوره پرداختی صورت گرفته که در بین تمامی سیستم ها از بیشترین نظم برخوردار بوده است . برای دریافت اطلاعات بیشتر و عضویت به آدرس زیر مراجعه کنید -------->> http://c.........net >>--------<< http://www..............net >>-------- http:k.net <<------->> ثبت شده در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ( ستاد ساماندهی پایگهای ایران ) <<-------->> http:/ <<-------- سیستم تبلیغاتی میخک ----------->> : www.c <<----------- با تشکر
پاسخ:

سلام
ممنون از این همه میخک!
لینک اصلاح شد!
با سلام.سایت ما مسابقه انتخاب برترین وبلاگ رو برگزار کرده که همراه با جایزه هست هم جایزه نقدی و هم تبلیغ در 20 هزار وبلاگ برای نفرات اول و دوم
خوشحال میشم شما هم ثبت نام کنید.موفق باشید
پاسخ:

سلام بزرگوار

با عنایت به اسم سایتتان، برای شفایتان دعا خواهم کرد!

شما هم همچنین!

یا حق!
سلام خسته نباشی

اگه میشه از این به بعد هر وقت آپ میکنی منم خبر کن بیام مطالبتون رو بخونم... باشه؟؟؟

اگه وبلاگت لوگو نداره با قیمت مناسب برات میسازم ، علاوه بر اون قالب و هدر و کارت پستال درخواستی (عاشقانه...رمانتیک.........بعنوان هدیه به عزیزتان و....) اختصاصی هم طراحی میکنم.
پیشنهاد میکنم عضو و سایت شو
اگه میخوای بازدیدت وبلاگت زیاد بشه و همه بیان نظر بدن توی سایت بخش ارسال نظر انبوه رو مطالعه کن
من میتونم بازدیدت رو زیاد کنم

در ضمن من چت روم طراحی میکنم اگه دوست داری صاحب چت روم بش ی و دوستاتو اونجا جمع کنی من در خدمتم تو سایتم مشخصات و امکانات چت روم ها رو گذاشتم
dezchat.ir اینم آدرسشه
به منم سری بزن و نظرتو اعلام کن…

منتظر حضور گرمت هستم عزیز…

بای
پاسخ:

سلام آقا مجتبای عزیز!

ممنون از این همه خدمات و فداکاری‌ شما!

چون طالب هیچکدام نشدم، با کمال احترام لینکتان را اصلاح فرمودم!

یا حق!
آدما بازی کردن را دوست دارند ؛ این انتخاب توست که هم بازیشان باشی یا اسباب بازیشان ! ★ ممنون میشم لینکم کنی ★ تشریف آوردی وبم تبادل لینک بالای سایت هست یادت نره وب خوشگلتو لینک کنی ها ★
پاسخ:

سلام بزرگوار!
ممون از بازی کردنتان!
لینکتان متغیّر!
التماس دعا!
۳۱ شهریور ۹۱ ، ۲۳:۲۹ افزایش بازدید و پیج رنک
افزایش پیج رنک | افزایش بازدید | افزایش فوق العاده گوگل پلاس | فقط با عضویت در سایت ما امکان پذیر است : 1) عضویت در سایت 2) فعالیت در سایت و دریافت سکه 3) اضافه کردن سایت یا وبلاگ خود و افزایش بازدید و پلاس وان | در ضمن بعد از عضویت به صفحه معرفی به دوستان برو و بنر ما رو توی وبلاگت قرار بده تا امتیازات بیشتری کسب کنی | تک لایک
پاسخ:

سلام بزرگوار
ممنون از این همه پیشنهاد فوق‌العاده!
لینکتان اصلاح شد!
یا حق!
تبریک می گم وبلاگ مفیدی دارید
درصورت تمایل به تبادل لینک لطفا اطلاع دهید
وب سایت تخصصی موسیقی دومینانت
پاسخ:

سلام
ممنون از تبریکتان!
لینکتان متغیّر!
التماس دعا!
سلام دوست عزیز، وبلاگ خوبی داری بهت تبریک میگم ،اگه دوست داشتی میتونی منو با عنوان تاپ تیم لینک کنی ، عضویت یادت نشه ها ، منتظرت هستم
پاسخ:

سلام آقا!

لینک که نمی کنیم هیچ، لینکتان را هم اصلاح می کنیم!
یا حق!
سلام دوستان، سایت شرکت..........شارژ ایرانسل و همراه اول رو نصف قیمت میده! البته بصورت محدود و روزانه.
من شارژ کردم شد! فقط روزی 10تومن بیشتر نمیتونی شارژ بخری. :) گفتم تا هست خبرشو بدم!

پاسخ:

سلام بزرگوار
ممنون از لطفتان! ارزانی خودتان! یا حق!
با سلام..
لطفا نگه کنید: اولین پست در بلاگفا به پست 70 تبدیل شده است.
http://www.gholameaftab.blogfa.com/post/1
اما موقع انتقال
http://aftab.blog.ir/post/70

متاسفانه این مشکلی است که در قسمت مهاجرت وجود دارد:
علت آن چیست؟

برای بیان ارسال کردم
پاسخ:
سلام استاد نازنین و بزرگوار
ممنون از عنایت و پی‌گیری‌تان ...
حقیر متوجّه این مطلب شده بودم، توضیح بیشتر را در بلاگ بیانتان کامنت گذاشتم.
سپاس به خاطر لطفی که به حقیر دارید
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">